loading...
هر چی بخوای اینجاست
ali بازدید : 80 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

محصول شما می‌تواند برای مشتریان شما بسیار مفید باشد . اما این برای فروش محصول در یک بازار رقابتی کافی نیست . شما باید کاری برای جذب مشتریان انجام دهید . در حالی که برنامه‌ریزی یک استراتژی بازاریابی موثر باید در فهرست اولویت شما باشد ، اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید ، برچسب محصول شما است که باید توسط طراح گرافیک حرفه‌ای ایجاد شود . دلایل بسیاری وجود دارد که چرا طراحی لیبل  محصول برای رشد مداوم کسب‌وکار شما مهم است .

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که یک برچسب محصول برجسته می‌تواند این کار را انجام دهد این است که به محصولات شما کمک می‌کند از رقبا بیرون بروند . چنین تمایزی از محصول و شرکت شما از رقبا برای ایجاد یک هویت برند متمایز حیاتی است . دلیل دیگر گرفتن یک برچسب خوب این است که می‌تواند تصمیم خرید مصرف‌کننده را هنگام خرید تحت‌تاثیر قرار دهد . محصولات زیادی در یک قفسه خرید وجود دارد . اگر طراحی جذاب و منحصربفرد باشد ، برچسب توجه مشتریان احتمالی را فورا ً به محصول شما جلب خواهد کرد . حتی مشتریان مردد هم می‌توانند به خرید محصول شما براساس برچسب memorable فکر کنند .

بسیاری از بررسی‌ها بر اهمیت برچسب‌های کالا از دیدگاه مشتریان تاکید کرده‌اند . طبق تحقیقی که به عنوان "تصمیم خرید در فروشگاه " معروف است ، ۷۰ درصد از مصرف کنندگان تصمیمات خرید خود را در یک فروشگاه می‌گیرند . این نشان می‌دهد که مصرف کنندگان دوست دارند با برندها در یک فروشگاه استخدام شوند . اما آنچه بیش از همه آن را متعجب می‌سازد این است که بررسی نشان می‌دهد که ۱ در ۱۰ خریدار برندها را در یک فروشگاه تغییر می‌دهد . این به این معنی است که موفقیت برند شما به روشی که محصول خود را در یک فروشگاه عرضه می‌کنید بستگی دارد .

۷ نکته برای طراحی یک برچسب محصول ۰۱ ارتقا برچسب محصول به طور کلی ، اطلاعات مانند نام محصول ، نماد برند را در صورتی که محصول از خط یک شرکت ، واحدهای کمیت ، و یا گاهی اوقات ، می‌تواند یک توصیف کوتاه یا یک خط برچسب باشد ، نگه می‌دارد . اطلاعات lengthier در طرف دیگر نوشته می‌شود که شامل دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه استفاده ، مواد اولیه و غیره است .

این موضوع اولین نکته را برای ما به ارمغان می‌آورد . هنگام ایجاد یک طراحی لیبل ، اطمینان حاصل کنید که متن خوانا باشد . اندازه فونت باید مناسب باشد تا افراد بتوانند برچسب از فاصله خوب را به وضوح بخوانند . در حالت ایده‌آل ، متن باید حداقل از ۶ امتیاز بالاتر باشد . برای دیگر اطلاعات مرتبط ذکر شده ، فونت ۱۰ نقطه و بالا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد .

Enhanced Readability

برای افزایش بیشتر خوانایی ، رنگ قلم باید در مقایسه با رنگ پس‌زمینه باشد . اما سعی نکنید آن را یک ترکیب رنگ تک رو بسازید . بنابراین یک رنگ فونت را انتخاب کنید که با هر دو مقدار کنتراست و هم شدت در نظر گرفته شود . با استفاده از روان‌شناسی مشتری ، رنگ روشن یک انتخاب عاقلانه‌تر است چون به آن‌ها حس اعتماد می‌دهد . هم چنین رنگ‌های رنگی باید با سبک بصری موجود برند همگام باشند .

از آنجا که برچسب محصول معمولا ً فضای کمی برای تصویر و محتوا دارد ، طراحان یک ترکیب بصری با جفت کردن typographic ایجاد می‌کنند . بینندگان به راحتی می‌توانند تکه‌های اطلاعات را با کمک کنتراست تشخیص دهند . اگر نیاز به پیوستگی بین اطلاعات وجود داشته باشد ، پیشنهاد می‌شود از همان قلم استفاده کنید .

هدف اصلی جفت کردن ، نمایش رابطه بین اطلاعات و انتخاب‌های نوع مختلف است . هم چنین برای اینکه طراحی تاثیر بیشتری داشته باشد، از فونت‌های استفاده کنید که ماهیت محصول را منعکس می‌کنند . برای مثال ، در یک برچسب محصول برای سس گوجه‌فرنگی داغ ، می‌توانید از یک فونت استفاده کنید که سفتی و طول عمر را منعکس می‌کند . دقت کنید که the بیش از حد شکسته نشود و بر روی خوانایی از دست برود .

Typographic Pairing

نکته دیگری که باید هنگام انتخاب یک حروف متن به یاد داشته باشید ، قوام برند است. مشتری شما دارای بسیاری از مواد بازاریابی مانند آرم ، بروشور ، کارت ویزیت و غیره است. نوع مورد نظر شما باید مانند طراحی لوگو و سایر طراحی های گرافیکی کار مشتری باشد.

 

03. تأکید بر فضای سفید

فضای سفید مناطقی از طراحی است که توسط طراح برای تصاویر ، متن یا تصاویر دیگر استفاده نشده است. به عبارت دیگر ، رنگ پس زمینه طرح است. فضای سفید یک عنصر مهم در طراحی لیبل محصول است. فضای سفید به جدا کردن تکه های اطلاعات مختلف کمک می کند تا مشتریان بتوانند جزئیات را به راحتی بخوانند. همچنین از آن برای ایجاد تمایز بینایی استفاده می شود.

 

White Space

 

فضای سفید ظاهری مینیمالیستی به طراحی جعبه می بخشد. این جلوه ای پیچیده به طراحی می بخشد. این نشان دهنده آرامش محصول است. به همین دلیل است که فضای سفید عنصر اصلی در ایجاد برچسب برای محصولات کودک ، لوازم آرایشی و سایر محصولات دیگر است. مخاطبان همچنین می توانند با داشتن محتوای واضح و آرم ساده به سمت یک برچسب محصول قدرتمند جذب شوند. این نشان دهنده دوستی کاربر از محصول است و حس سادگی را برقرار می کند.

 

04. مصور

برخی از برچسب های محصول به عناصر طراحی و گرافیک نیاز دارند. این مورد زمانی استفاده می شود که مجبور باشید بیشتر در مورد محصول بصری صحبت کنید. ارائه دهنده خدمات طراحی جعبه آنلاین می تواند به شما در روشن ساختن آن کمک کند. به عنوان مثال ، یک برچسب محصول برای ژله ها یا آب میوه در مجموع ترکیب رنگی مختلف و تصاویر مصنوعی از طعم های میوه را دارد. یک طراحی ساده برای آنها مؤثر نیست. تصاویر چکیده ای غلیظ نیز گاهی اوقات انتخاب خوبی برای چنین برچسب هایی هستند.

Illustrate

05. حفظ اصالت

اطمینان حاصل کنید که طراحی لیبل شما بی نظیر ، به یاد ماندنی و اصلی به نظر می رسد. لیبل رقبا را تحقیق کنید. طرحی را بیاموزید طراحی منسوخ ، کسل کننده یا کپی شده ممکن است منجر به razzmatazz قانونی شود. این همچنین ممکن است شما را به سمت یک مشتری مهم منتقل کند که غالباً برای اولین بار مشتریان گمراه کننده است.

Maintain Originality

هیچ کاری را روی طرح نگذارید که مربوط به محصول نباشد فقط به منظور بهتر جلوه دادن طراحی. بارکد یک عنصر اساسی است که باید به روشنی در طراحی ذکر شود. این به به دست آوردن حس اصالت کمک می کند ، که در غیر این صورت به مقابله با هرگونه بررسی قانونی یا ممیزی سریع نیز کمک می کند. اطلاعات تماس شرکت را به روشی مؤثر برای تشویق ارتباط با خریداران ارائه دهید. تمامیت حساب می شود!

06. اندازه طراحی برچسب را برای طراحی در نظر بگیرید

طراحی به بسته بندی محصول بستگی زیادی به اندازه لیبل محصول شما دارد. ممکن است مشتری شما درخواست کند که برچسب برای برچسب های جلویی و پشتی همان محصول باشد. یا ممکن است فقط برای برچسب جلویی باشد.

Label Size

در بیشتر مواقعی که چندین برچسب مورد نیاز است ، صورت جلویی فقط آرم و نام تجاری دارد. بقیه اطلاعات در پشت ریخته می شود. با این حال ، بسیاری از طراحان معتقدند که تنها یک برچسب "بسته بندی اطراف" مقرون به صرفه تر است. همچنین به یک صفحه طراحی جذاب تر کمک می کند و به ایجاد یک هویت تجاری کمک می کند.

 

07. روی کیفیت چاپ تمرکز کنید

این آخرین ، اما قطعاً کمترین نکته ای است که باید در نظر بگیرید - از چاپ لیبل خوب استفاده کنید. حضور بصری محصول را با کارتهای با کیفیت بالا بهبود بخشید تا از اولین احساس خوب اطمینان حاصل شود. بنابراین چه برای اینکه آن را براق و براق ، سطح مات یا روکش داشته باشید ، یک متخصص بگیرید تا آن را برای شما ایجاد کند.

 

این نکات مهم را هنگام فکر کردن برای ایجاد یک لیبل محصول به یاد ماندنی در نظر بگیرید. اما برای انجام کار نیازی به استخدام یک طراح گران نیست. کسب و کار کوچک یا استارتاپ شما به راحتی می تواند یک برچسب منحصر به فرد را در اختیار داشته باشد. 

Print Quality

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 3,286
  • بازدید کلی : 15,708