loading...
هر چی بخوای اینجاست
ali بازدید : 72 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

خرید دسته گل عروس

انتخاب و خرید دسته گل زیبا  همواره از الویت های مهم یک عروس میباشد که همیشه زمانی را برای انتخاب یک دسته گل زیبا و مناسب  میگذارد.

 

در انتخاب گل عروس دقت کنید ، یکی از مهمترین الویت ها احساس عروس نسبت به گل و راحتی او در طول مراسم میباشد. دسته گلی را که بوی تندی دارد و باعث الرژی میگردد را انتخاب نکنید.

 

گل عروس ممکنه دارای گرده باشه و این علتی برای کثیفی لباس عروس شود ، همچنین این گرده ها ممکن است باعث حساسیت فصلی عروس شود پس در انتخاب گل دقت لازم را بکنید ، چرا که عطسه و آبریزش بینی عروس باعث جلوه ای بد مطمئنا میشود.

 

دسته گل عروس انواع مختلفی دارد از جمله :  گرد ، کلاسیک ، آبشاری و بازویی و میتوانید با توجه به شرایط و سلایق خود هر کدام را انتخاب کند به عنوان مثال اگر میخواهید لباس شما در دید باشد میتوانید از طرح گرد کوچک استفاده کنید.

 

یکی از متداولترین طرح ها گرد است که بسیار سفارش داده میشود.

 

سبک  کلاسیک سبکی سنتی و قدیمی تر را دارد.

 

سبک آبشاری به عنوان مثال برای افرادی که طرح دامن و لباس ساده ای دارند و نمیخواهند در دید باشد انتخاب مناسبی است ، چرا که در این مدل گل ها به صورت آبشاری آویزان میشوند.

 

همچنین  سبک بازویی ساقه های بلندی دارد که تا آرنج عروس را در لباس عروس میپوشاند.

 

برای خرید دسته گل عروس هر مدلی که مدنظر شما است را در برخی از نمونه کارهای ما مشاهده فرمایید در صورت نیاز به طرحی سفارشی با ما در تماس باشید، همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت و ارسال میکنند.

 

شما میتوانید برخی از نمونه کارهای گل فروشی آنلاین گندم Vip را در زیر مشاهده فرمایید و برای خرید گل و ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی همین الان اقدام فرمایید.

 

دسته گل ارزان ، دسته گل با قیمت مناسب

 

با هر سلیقه یا هر بودجه ای می توانید دسته گل با قیمت مناسب یا دسته گل ارزان سفارش دهید با به صورت رایگان در تهران برای شما ارسال می شود.

 

 

 

دسته گل ارزان

 

 

 

 

ترکیب گل های میخک و رز باعث کاهش هزینه می شود. گل های میخک نسبت به رز های هلندی ارزان تر بوده و با ترکیب گل های رنگی میخک باعث زیبا تر شدن دسته گل می شود. استفاده از کاغذ های رنگی زیبا به جای جعبه گل نیز در کاهش هزینه نیز مؤثر است. این اطمینان را به شما می دهیم تمامی گل های موجود در گل فروشی آنلاین گندم Vip با کیفیت بوده و به صورت روزانه از باغات گل تهیه می شود. برای دریافت کد تخفیف در مناسبت های خاص مثل روز مادر، ولنتاین و اعیاد ها می توانید با گل فروشی آنلاین گندم VIP تماس بگیرید یا در صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید و از مدل های جدید و تخفیف ها با خبر شوید.

 

همچنین شما میتوانید با خرید رز جاودان که در قیمت های مناسب هستند یک روز عالی را برای عزیزانتان رقم بزنید ، رز های جاودان در انواع و قیمت های مناسب موجود هستند که هر یک کاملا شیک و با طراحی چشمگیر هستند و از مهمترین مزیت های آنها نسبت به بقیه گل ها ماندگاری آنها می باشد برای مشاهده محصولات رز جاودان به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

دسته گل آبی

 

دسته گل آبی برای عاشقان این رنگ گل آرایی شده است. رز های آبی مناسب خانم ها و آقایان می باشد، به شرطی که رنگ آبی را پسند کنند. بهترین شاخه گل رز آبی را برای شما به صورت روزانه تهیه میکنیم و به صورت رایگان در تهران ارسال میکنیم.

دسته گل ساده

 

 

اگر مدل گلی مدح نظر دارید ولی در محصولات مشاهده نمی کنید، می توانید با گل فروشی گندم به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید. شاخه گل های رز آبی همگی هلندی و درجه یک می باشد و به صورت روزانه از باغات گل تهیه می شود تا شاداب و با طراوت به دست شما عزیزان برسانیم. توجه کنید که گل رز هلندی نسبت به رز های دیگر طول عمر بالا و همچنین با کیفیت تر می باشند. شما می توانید در هر شهر ایران که باشید به تهران گل ارسال کنید که کاملا رایگان می باشد.

 

برای سفارش دسته گل می توانید به دو صورت تلفنی و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

 

شما میتوانید برای خرید گل و سفارش انواع دسته گل از گل فروشی آنلاین گندم در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید ، برای سوپرایز کردن عزیزانتان همین امروز اقدام کنید و منتظر مناسبت خاصی نباشید.

 

دسته گل بزرگ برای عشق های واقعی و ماندگار، برای عزیزان سنگ تمام بزاریم!مطمئنا یک دسته گل 100 شاخه ای تاثیری شگفت انگیز برای عزیزان شما خواهد داشت و در ذهن و یاد او همیشه خواهد ماند

 

تعداد شاخه های دسته گل را مشخص کنید:

 

50 شاخه گل (رز هلندی)

80 شاخه گل (رز هلندی)

100 شاخه گل (رز هلندی)

150 شاخه گل (رز هلندی)

200 شاخه گل (رز هلندی)

300 شاخه گل (رز هلندی)

400 شاخه گل (رز هلندی)

500 شاخه گل (رز هلندی)

1000 شاخه گل (رز هلندی)

 

برای شما بهترین و یا کیفیت ترین شاخه گل های رز را تهیه می کنیم. گل های که داخل دسته گل همه از شاخه رز های هلندی و درجه یک استفاده شده است. تازگی و کیفت رز های هلندی باعث ماندگاری بلند مدت و همچنین افراد با سلیقه می توانند به راحتی رز ها رو خشک کنند، بدون اینکه شاخه گل ها خراب یا گندیده شود.

 

شما می توانید برای سفارش این دسته گل های بزرگ سفارش خود را به صورت اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید.

 

دسته گل رز بزرگ

 

رزهای موجود در دسته گل رز همگی طبیعی است و به صورت  رایگان برای شما ارسال می گردد.

 

همچنین شما می توانید برای خرید گل اینترنتی در طرح ها و رنگ های متنوع به صفحات مربوطه مراجعه فرمایید ، پیشنهاد ما به شما مشاهده جعبه گل ها میباشد که طراحی های بی نظیری را میتوانید پیدا کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 3,283
  • بازدید کلی : 15,705