loading...
هر چی بخوای اینجاست
ali بازدید : 81 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

اگر تا به حال بخشی از تولید کاتالوگ برای سازمان یا شغل خود داشته اید ، احتمالاً می دانید که یک تعهد چقدر برای طراحی ، چاپ ، نوشتن و توزیع کاتالوگ های چاپی برای مشتریان و چشم اندازهای شما چقدر گسترده است. اگر هرگز بخشی از تلاش سازمانی برای تهیه کاتالوگ نبوده اید ، احتمالاً از خواندن پست وبلاگ دیگر ما در مورد چگونگی انتخاب بهترین گزینه ها برای چاپ کاتالوگ سود خواهید برد.

 

دلایل مختلف زیادی وجود دارد که ممکن است چاپ یک فروشگاه برای کسب و کار یا سازمان شما ضروری باشد. مهم نیست که چه مواردی نیاز به فروشگاه خود داشته باشید ، راهنمای زیر برای کمک به شما در ساختن کاتالوگ استراتژیک و به حداکثر رساندن ROI کمپین بازاریابی فروشگاه شما کمک می کند.

مرحله 1: اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید

 

دانستن هدف از فروشگاه نه تنها کلمات بلکه تصاویر دیگری که انتخاب می کنید ، ترتیب  نمایش محصولات مختلف و مهمتر از همه انتخاب گیرنده هایی که مخاطب یا خوانندگان کاتالوگ شما را تشکیل می دهند.

 

هنگامی که می دانید اهداف بازاریابی شما برای چاپ کاتالوگ چیست ، باید آنچه را که فکر می کنید برای رسیدن به آن اهداف انجام می شود ، انجام دهید. چه کالاهایی نیاز به فروش بیشتر دارند؟ چه خدماتی را ارائه می دهید که آرزو می کنید مشتری های بیشتری در مورد آنها بدانند؟

 

اینها انواع سؤالاتی هستند که به شما کمک می کنند تا در هنگام نوشتن ، طراحی و در  ایجاد کاتالوگ خود به دنبال اهداف خود باشید.

 

مرحله 2: نوع کاتالوگ خود را تعیین کنید

بر اساس نیازهایی که در مرحله قبل تعیین کرده اید ، باید بتوانید ایده کلی در مورد نوع کاتالوگ موردنیاز خود داشته باشید.

 

انواع مختلفی از کاتالوگ ها وجود دارد ، و همه آنها اهداف مختلفی دارند ، بنابراین ما در زیر چند مورد از آنها را بیان کرده ایم و شرح مختصری از آنها را درج می کنیم تا به شما کمک کند تا تفاوت بین آنها کمی برجسته تر شود. همواره اطمینان حاصل کنید که استراتژی شما این است. پشتیبانی شده توسط شواهد و داده ها.

 

انواع کاتالوگ

اطلاعاتی - این فهرست ها می تواند برای مشتریان یا کارمندان باشد زیرا آنها بیشتر متنی هستند که برای آموزش و یا ارائه اطلاعات در مورد یک موضوع در نظر گرفته شده اند. برای کارمندان ، این می تواند یک دفترچه آموزشی باشد که می خواهید سالهای آینده از آن استفاده کنید. برای مشتریان ، این می تواند چیزی شبیه به یک مجله باشد که جزئیات آخرین اخبار شرکت شما و چگونگی تأثیر آن بر خدمات یا محصولات ارائه شده شما را مشخص می کند.

 

 

کاتالوگ تبلیغاتی - این نمونه های استانداردی هستند که احتمالاً وقتی از شما خواسته می شود در مورد کاتالوگ فکر کنید. این کاتالوگ ها ویژگی تخصصی انتخاب کالاهای ارائه شده توسط یک برند واحد را دارند. انتخاب تخصصی کالاها در این نوع کاتالوگ صرفاً برای اهداف تبلیغاتی است.

 

اینها می تواند تعدادی از اهداف مانند افزایش فروش یک دسته خاص از محصولات یا اعلام یک پیشنهاد ویژه جدید یا حتی برجسته کردن یک دسته کامل از محصولات یا خدماتی را که تجارت یا سازمان شما ارائه می دهد شامل شود.

 

فهرست خدمات - اینها نوع خاصی از کاتالوگ ها هستند ، صرفاً برای مشاغلی که در درجه اول خدمات ارائه می دهند و فقط محصولاتی نیستند. اهداف چنین فروشگاه هایی تمایل دارند که خوانندگان را به تماس ، بازدید از یک وب سایت و یا در غیر این صورت برقراری ارتباط با شما سوق دهند تا بتوانند نقل قول کنند یا یک قرار ملاقات برای خدمات داده شده خود تعیین کنند.

 

طبقه بندی یا موضوع محور - این کاتالوگ ها بخش خاصی از تجارت شما یا یک خط خاص از محصولات شما ارائه می دهند. اینها معمولاً به صورت جداگانه مارک می شوند تا نشانگر تقسیم بندی که نمایندگی می کنند ، منعکس شود. به عنوان مثال ، یک بخش فنی از یک تجارت می تواند یک کاتالوگ را منتشر کند که بصری بسیاری از سیم های مختلف و تراشه های رایانه ای را برای تنظیم خلق و خوی ارائه دهد.

 

کاتالوگ تمام خط - این کاتالوگ ها لیست کالاها ، خدمات و پیکربندی های فردی را ارائه می دهد که خواننده می تواند به سرعت آن را ارجاع دهد تا قیمت کالای خاص یا خدمات خاصی را بدست آورد. این نوع کاتالوگ ها تبلیغ کننده را قادر می سازد تا فرم های پستی را از طریق نامه از طریق پست الکترونیکی برای خوانندگان فراهم کند.

 

مهم نیست که کدام یک از کاتالوگ ها مناسب تر برای تجارت شما باشد ، مهم است که یکی از مواردی را انتخاب کنید که تمام جعبه ها را برای لیست بازاریابی نیازهای شما در مرحله اول ایجاد کند.

 

مرحله 3: برخی از تعمق هایی  برای محتوا  انجام دهید

برای هر نوع کاتالوگ ، فرایند تهیه و نوشتن محتوا و گردش کار ممکن است متفاوت باشد ، اما هنوز هم ویژگی های خاصی در همه انواع کاتالوگ وجود دارد که به ما نشان می دهد که در مورد کاتالوگ های موفق چه چیزی در موفقیت آنها وجود دارد.

 

 

محصول

شما قبل از اینکه حتی بتوانید به فکر چگونگی فروش آن باشید ، کاملاً باید کالایی را که می فروشید ، بدانید چیست. مطمئناً شما می توانید با مطالعه درمورد آن یا فکر کردن به زمانی که مشتری آنرا خریداری کرده ، ایده هایی راجع به آنچه می فروشید ، به دست آورید .

 

شما میتوانید برای سفارش یک طراحی کاتالوگ موفق به شرکت تبلیغاتی طرح گندم مراجعه کنید ، این شرکت با شرکت های زیادی از جمله  ال جی سامسونگ ایساکو و ..... همکاری داشته است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 3,277
  • بازدید کلی : 15,699